Tuesday, September 2, 2008

UdaNg GaLaH

aku g umah member papa aku saja melawat tempat.. lagipun c2 ada kempen Pemilihanraya Kawasan Permatang Pauh...saja nak tgk perang bendera...jd semak aku tgk tp bes menceriakan keadaan dan suasana jalan raya..

di c2 jgk lah umah uncle mi member papa aku..umah dia pun penuh ngan bendera besa la orang kuat.............. depan penuh bendera blakang umah plak penuh ngan udang galah..


giler aku tgk mcm nak tangkap picit2 xpun tangkap msuk kuali jer... sblum ni ada yang lg besar tp ada orang curi byk ekor jgk la.. yang tinggal ini saja..korang bayangkan udang2 galah ni semuanya ada 7 kolam setiap kolam ada dalam 7-10 ekor (itu agak2 aku jer )..korang tgk la pic. kat bawah...





p/s : ini semua hasil tangkapan mancing papa aku dan uncle mi.. diorang mancing kat Sg. Kerian...

No comments: